5
غیبت اخباری کار دست تراکتور داد؛

اولین شکستِ سولدو در خانه رقم خورد

  • کد خبر : 32146
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
اولین شکستِ سولدو در خانه رقم خورد
دو تیم تراکتور و آلومینیوم در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور ظهر امروز (یکشنبه) در تبریز مقابل یک دیگر قرار گرفتند که در پایان میهمان بازی با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتوری ها در حالی برابر شاگردان خطیبی قرار گرفتند که در سه بازی گذشته با هدایت زوونیمیر سولدو با بسته نگهداشتن دروازه خود بدون شکست میدان را ترک کرده بودند اما در نهایت مقابل شاگردان خطیبی سرمربی فصل گذشته تراکتور تن به شکست دادند.

قرمزهای آذربایجان که در این دیدار اخباری کاپیتان، تاثیر گذار ترین بازیکن در کلین‌شیت های گذشته را در اختیار نداشتند زیربار حملات اراکی ها دو بار تسلیم شدند تا بعد از سه هفته اولین باخت تراکتور تحت هدایت مربی کروات نیز ثبت شود.

گذشته از دو گل تراکتور که بخاطر آفساید مورد قبول قرار نگرفت این تیم همچنان اما در طراحی حملات و موقعیت سازی مشکلاتی دارد که به نظر نمی رسد با بازیکنان فعلی بدون جذب بازیکن خارجی برطرف شدنی باشند.

تراکتوری که با نتایج سه هفته گذشته اندکی از بحران خارج شده بود با شکست برابر الومینیوم در مجموع ۸ هفته با ۸ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول قرار گرفت تا خود را دوباره در استانه ورود به روز های بحرانی ببیند، در مجموع به نظر می رسد بدون جذب بازیکن خارجی و رفع برخی نواقصات، سولدو و تراکتور روز های سختی پیش رو داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.