2
شهردار منطقه 3:

علت تاخیر اجرای کانال اسلامشهر، جابجایی کابل های مخابرات بود

  • کد خبر : 32236
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
علت تاخیر اجرای کانال اسلامشهر، جابجایی کابل های مخابرات بود
شهردار منطقه 3 تبریز در بازدید از روند اجرابی کانال سرپوشیده هدایت آبهای سطحی اسلامشهر، وجود تاسیسات های شهری همچون کابل های برق و مخابرات و لوله های آب و فاضلاب شهری و گاز بر مسیر پروژخه را عواملی بر زمان‌بر بودن احداث کانال دانست.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ وجود تاسیسات های شهری همچون کابل های برق و مخابرات و لوله های فاضلاب شهری و آب و گاز را یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه عامل زمان‌بر بودن اجرای کانال سرپوشیده هدایت آبهای سطحی اسلامشهر ذکر کرد.

وحیدکیا در بازید خود از کانال اسلامشهر، علت تاخیر اجرای کانال اسلامشهر در بلوار توحید را جابجایی کابل های مخابرات برشمرده و گفت: اجرای فاز به فاز کانال اسلامشهر را مطابق اخذ مجوزهای ترافیکی اداره راهنمایی و رانندگی شهر تبریز عنوان کرد و گفت: اداره راهنمایی و رانندگی به جهت ترافیکی بودن مسیر اجرای کانال، با اجرای فاز به فاز با متراژهای معین موافقت کرده و شهرداری نیز با رعایت این قوانین اقدام به احداث کانال در متراژهای معین شده می کند.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه سعی دارد که پروژه ها را به شکلی طراحی کند که درکمترین زمان مسدودی اجرا شود، تا شهروندان دچار مشکلات نشوند ولی بعضا حل مشکل یا جابجایی تاسیسات شهری به خاطر مکاتبات و بروکراسی اداری ، زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد و عاملی می شود بر زمان‌بر بودن پروژه.

شهردار منطقه طول کل طراحی شده کانال سرپوشیده هدایت آبهای سطحی اسلامشهر را ۱۵۰۰ متر اعلام کرد و افزود: این کانال بعداز اتمام نهایی، آبهای مسیل خیابان جوان – ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی – و آبهای سطحی تمامی محلات واقع در خیابان های عدل و نبوت و توحید منطقه اسلامشهر را به کانال سرپوشیده ایلی سو در بلوار شهید سردار قاسم سلیمانی هدایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.