1
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برگزار شد؛

رزمایش همدلی و مهربانی ویژه روستاهای محروم استان به مناسبت شب یلدا

  • کد خبر : 33044
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
رزمایش همدلی و مهربانی ویژه روستاهای محروم استان به مناسبت شب یلدا
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، رزمایش همدلی و مهربانی، ویژه روستاهای محروم استان، با توزیع بسته‌های یلدایی در 20 روستای محروم برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمت، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با بیان اینکه درحمایت از محرومین، هیچ وقت وقفه ای ایجاد نخواهد شد ، اظهار داشت: شاد کردن بچه‌ها و حمایت از سرپرستان خانوارهای کم‌بضاعت در مناسبتهای مختلف و به خصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی، نوع دوستی مردم کشور نسبت به هم را نشان می‌دهد.

سرهنگ پاسدار اسکندری گفت: هدف از این رزمایش، کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت روستاهای محروم تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاهای محروم شش شهرستان استان با ارزش ریالی هربسته حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش به نیت ۳۱۳ تن از یاران امام زمان(عج)، بسته.های یلدایی در مناطق محروم روستایی توزیع می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار حمید فرتاشی افزود: تمامی اقلام بسته‌های شب یلدایی با همت و پشتیبانی خیرین تهیه شده، که نشانگر منش پهلوانی و خیرخواهانه مردم شریف و ولایتمدار تبریز است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.