9
توقف روند انتقال رد شد

تغییر قطعی مالکیت تراکتور و ماشین سازی

  • کد خبر : 34280
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تغییر قطعی مالکیت تراکتور و ماشین سازی
درحالی که شایعاتی در خصوص توقف روند انتقال مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی به شرکت ملی صنایع مس منتشر شده بود این موضوع توسط یکی از نمایندگان مجلس رد شد

سرویس ورزشی تبریزمن؛ نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتقال تراکتور گفت: طبق جلسات برگزار شده و پیگیری‌هایی که در رابطه با انتقال مالکیت باشگاه‎‌های تراکتور و ماشین‌سازی انجام گرفته است، انتقال مالکیت هر دو باشگاه به شرکت ملی مس قطعی می‌باشد.

وی ادامه داد: این حق مردم آذربایجان است که به عنوان مطالبه آن‌ها پیگیری شد. منابع مالی دو باشگاه از طرف مجتمع مس سونگون تامین می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: وزیر صمت دستور واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی را صادر کرده و موضوع تمام شده و مسجل است. با این حال، مراحل انتقال مالکیت روی کاغذ و اسناد زمانبر است چراکه سازوکار خاص خود را دارد. این مراحل مربوط به شرکت ملی مس و باشگاه‌هاست که انجام می‌گیرد.

دهقانی درعین حال تأکید کرد: استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیر روند انتقال مالکیت هستند و ما نیز صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم تا این انتقال ابتدا در مجمع عمومی مصوب شده و فرآیند واگذاری صورت بگیرد.

وی درباره مبالغی که در مورد خرید و فروش باشگاه تراکتور اعلام شده است، متذکر شد: هیچ بحثی روی اعداد و ارقام واگذاری مطرح نیست بلکه مهم این است که هر چقدر لازم است هزینه شود تا پنجره دو باشگاه گشوده شده و تیم‌ها با خرید بازیکنان تقویت شوند.

نماینده ورزقان با بیان اینکه هزینه‌های جاری هر دو باشگاه تأمین خواهد شد، افزود: ما در این زمینه پیگیر هستیم ولی ترجیح می‌دهم وارد جزئیات نشوم چراکه به حاشیه بردن صلاح نیست. انتقال مالکیت از نظر ما و شرکت ملی مس تمام شده است و همانطور که گفتم وزیر صمت دستور آن را صادر کرده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: قطعاً بررسی حسابرسی مالی باشگاه نیاز به زمان دارد لیکن کلیات منتقل شده و مسئولیت باشگاه‌ها با شرکت ملی مس است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.