8
کندی انتقال مالکیت بلای جان قرمزهای آذربایجان

تراکتور را قربانی سیاسی کاری نکنید

  • کد خبر : 34722
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
تراکتور را قربانی سیاسی کاری نکنید
در شرایطی که بحث انتقال مالکیت تراکتور با سرو صدای فراوان از سوی برخی نمایندگان استان آذربایجان شرقی مطرح شد حالا اما روند این انتقال سرنوشت ساز با کندی پیش می رود.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ زمان را شاید بتوان مصداق بارز یک سم کشنده برای تراکتور عنوان کرد، تراکتوری که بیش از هر زمان برای خروج از بحران به اقدامات فوری مسئولین نیاز دارد در منجلاب تغییر مالکیت گیر کرده است.

این در حالی است که زمان به سرعت برای تراکتور در حال سپری شدن است چرا که فضای فوتبال کشور وارد فاز نقل و انتقالاتی شده و با ادامه روند کند انتقال مالکیت، تیم ریشه دار خطه آذربایجان فرصت تقویت تیم را از دست خواهد داد که در این صورت کار سولدو و شاگردانش را در نیم فصل دوم بسیار سخت خواهد کرد.

اما سوالی که در این میان مطرح میشود دلیل کندی روند انتقال مالکیت تراکتور به صنعت مس است درحالی که با توجه به سهم بالای استان آذربایجان شرقی در تامین منابع مورد نیاز صنایع مس میبایست تغییر مالکیت دو تیم آذربایجانی بدون فوت وقت انجام می شد.

یکی از دلایلی که میتوان به عنوان دلیل اصلی آهسته تر شدن روند این انتقال نیز نام برد دو دستگی سیاسی میان نمایندگان استان ، درحالی که ابتدای این امر عموم نمایندگان به صورت واحد پیگیر مشکلات تراکتور بودند با گذشت زمان اما خودبرتر بینی و سهم خواهی سیاسی برخی نمایندگان اتحاد را از معادلات انتقال حذف کرد تا برخلاف آنچه تراکتور به آن نیاز دارد برنامه انتقال مالکیت به کندی پیش برود.

دلیل دیگری که در این خصوص میتوان به آن اشاره کرد مخالفت مافیای مس کرمان با این اتفاق است که با عناوین مختلفی چون مطرح کردن بحث کذب بدهی ۵۰۰ میلیاردی تراکتور به همراه درخواست ۵۰۰ میلیاردی شخص زنوزی برای واگذاری مالکیت، موانعی بر سر راه این انتقال ایجاد کرده است.

اما بدون شک همانگونه که ذکر شد سو استفاده سیاسی نمایندگان در خصوص تصاحب منافع سیاسی این پروژه به عنوان ایجاد کننده تفرقه میان نمایندگان این فرصت را به مخالفان داده است تا تراکتور را اسیر در منجلاب تغییر مالکیت نگهدارند.

اتفاقی که بدون تردید مرگ تدریجی تراکتور به حساب می آید و لازم است هرچه سریع تر نمایندگان استان در راستای رسیدگی به درخواست مردم متحدانه تغییر مالکیت پرهوادارترین باشگاه آسیا را به سرانجام برسانند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.