3
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد

  • کد خبر : 34823
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تغییرات جدید در سازمان مدیریت پسماند این سازمان جانی دوباره می‌گیرد افزود: دیگر زمان دفن پسماند و برخوردهای سنتی با پسماند به پایان رسیده است و باید به این مقوله نگرشی نو و بروز داشته باشیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مسعود پزشکیان در خصوص تولید انرژی از پسماند تصریح کرد در هر امری قدم اول گرفتن تصمیم درست است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست، در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی همچون دانشگاه‌ها بررسی کرد و بعد از آن اقدامات عملی را شروع کرده وارد مرحله عملیاتی طرح شد.

نماینده مردم تبریز در جریان فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته و اضافه کرد: دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می‌کند و ابتدایی‌ترین قدم در این بحث تفکیک از مبدا پسماند می‌باشد که تولید کود و انرژی از زباله‌ها در قدم دوم می‌باشد بنابراین فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در امر تفکیک از مبدا بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود.

پزشکیان در پایان از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند تشکر کرده و اعلام آمادگی کرد که در موارد و مشکلات این سازمان حامی و پشتیبان ایشان باشد.

لازم به ذکر است، قبل از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند توسط مسعود پزشکیان، یونس فاتح، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت ها و طرح های این سازمان قرار داده و برنامه ای را که برای آینده در نظر گرفته شده را ارائه داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.