3

حضور منطقه آزاد ارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

  • کد خبر : 35375
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
حضور منطقه آزاد ارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
منطقه آزاد ارس در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی فرصت‌ها و جاذبه های گردشگری و توانمندی های صنایع دستی ارس حضور خواهد یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل نمایشگاه های دائمی از نهم تا دوازدهم بهمن ماه دایر خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: غرفه سازمان منطقه آزاد ارس در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از نهم تا دوازدهم بهمن ماه میزبان بازدید کنندگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از غرفه سازمان منطقه آزاد در سالن ۳۵ بازدید کنند.

داداش زاده تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشور در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است.

داداش‌زاده اضافه کرد: هدف از حضور سازمان منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه، معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، زیرساخت‌ها و پتانسیل‌ها گردشگری محدوده منطقه آزاد ارس و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری آن، کمک به ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری و تبادل جدیدترین اطلاعات و دستاوردها در حوزه گردشگری است.

لازم به توضیح است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.