12

نگرانی به حق هواداران تراکتور/هیچ بازیکنی نباید جدا شود

  • کد خبر : 35448
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
نگرانی به حق هواداران تراکتور/هیچ بازیکنی نباید جدا شود
هواداران تیم تراکتور خواستار تقویت تیم خود از سوی مسوولان باشگاه هستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور آغاز شده و باشگاه‌ها در حل مذاکره با گزینه‌های مدنظر مربیان خود هستند.

تیم تراکتور پنجره نقل و انتقالاتی‌اش مسدود است، اما تلاش مسوولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی و بدهی‌های این باشگاه به بازیکنان خارجی در شرف پرداخت بوده و در روزهای آتی پنجره این باشگاه گشوده خواهد شد.

به موازات حل مشکلات پنجره‌ای تیم تراکتور، مسوولان این باشگاه هم در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر سولدو سرمربی تیم هستند.

در همین زمینه مهدی کیانی برای مذاکره با تراکتور وارد تبریز شده و قرار است بعد از حضور در تست‌های پزشکی و مثبت بودن نظر سرمربی، با تیم تراکتور قرارداد ببندند.

اما نکته‌ای که هواداران تراکتور را به شدت نگران کرده است، اظهارات نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان است. به نظر می‌‌رسد باشگاه فولاد به دنبال رزاق‌پور بوده و منتظر نهایی شدن پیوستن میثم تیموری به تیم تراکتور هستند تا اقدام به جذب این بازیکن تراکتور کنند.

هواداران تراکتور در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شدند رزاق‌پور از بهترین‌های تراکتور در دور رفت بوده و حتی در صورت جذب تیموری، تراکتور نباید وی را از دست دهد.

البته سولدو هم به دنبال بازیکنانی است که در شرایط مسابقه بوده و عنوان کرده بازیکن نیمکت‌نشین و یا مازاد در حال حاضر زیاد به درد ما نمی‌خورد و بیشتر دوست داریم بازیکنی جذب شود که برای تیمش بازی کرده است.

در روزهایی که تراکتور تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، عملکرد مدیران باشگاه تراکتور برای ادامه فصل می‌تواند نقش کلیدی در حفظ این تیم در لیگ برتر را به همراه داشته و لزوم حفظ داشته‌های باارزش باشگاه بیشتر احساس می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.