3
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز:

آماده‌باش آتش‌نشانان تبریزی در آخرین شب چهارشنبه سال

  • کد خبر : 38198
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
آماده‌باش آتش‌نشانان تبریزی در آخرین شب چهارشنبه سال
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانان برای امدادرسانی به مصدومان و مجروحان احتمالی چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند.

به گزاش آژانس خبری تبریزمن، آتشپاد علیرضا زبردست، در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: آتش نشانی تبریز در راستای حفظ ایمنی شهر و ارایه خدمات ایمنی بهینه و به موقع به شهروندان در چهارشنبه آخر سال، از ابتدای صبح در میادین، مسیرهای پرتردد و پرتجمع شهر تبریز با خودروهای سنگین و سبک مستقر خواهد بود.

وی اظهار داشت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تبریز و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در مسیرهای شهری، برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در حال تردد و گشت‌زنی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه حوادث تلخی قبل از فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال رخ داده و تعدادی شهروند مصدوم و یا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و به یاد داشته باشند تنها دیگران نیستند که گرفتار حوادث می‌شوند و خود ما نیز از گزند صدمات بی‌احتیاطی در امان نیستیم.

آتشپاد زبردست، ادامه داد: والدین مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و توصیه‌های ایمنی را یادآور شوند تا همه با سلامتی و آرامش به استقبال سال جدید بروند.

وی یادآوری کرد: سامانه ۱۲۵ پل ارتباطی شهروندان و سازمان آتش نشانی است و مردم در صورت مشاهده هرگونه حوادث با این شماره تماس بگیرند.

پارسال ۱۷۴ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی مصدوم شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.