9
خود را نوکر مردم می‌دانیم

جذب سرمایه‌گذاری در دستور کار بخشداری‌ها و شهرداری‌ها باشد

  • کد خبر : 38283
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
جذب سرمایه‌گذاری در دستور کار بخشداری‌ها و شهرداری‌ها باشد
به گزارش تبریزمن به نقل از فارس، استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: خود را نوکر مردم می‌دانیم و در سفر کاری که با حضور مدیران کل و مسوولان تمام بخش‌های مربوطه به شهرستان سراب خواهیم داشت، تصمیمات لازم برای تعریض جاده شربیان دوزدوزان و دیگر نیازهای زیرساختی اتخاذ خواهد شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس از سراب، عابدین خرّم در سفری نیم‌روزه به شهرستان سراب ضمن بازدید از روند تجهیز بیمارستان دوزدوزان، مسجد خیرساز حاج ملاعلی مهربان را افتتاح و در یادواره شهدای شربیان شرکت کرد.

عابدین خرّم در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث شهر دوزدوزان در جریان روند تجهیز و آماده‌سازی آن برای بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در مراسم افتتاح مسجد خیرساز حاج ملاعلی بخش مهربان گفت: مساجد محور انسان‌سازی و جامعه‌پردازی هستند و امیدوارم با برپایی نمازهای جماعت و برنامه‌های دینی و فرهنگی این مسجد به سنگری برای تربیت نسل مومن و متعهد تبدیل شود.

خرّم ضمن تقدیر از خیران مسجدساز، در خصوص مسائل و مشکلات بخش مهربان بیان داشت: تک‌به‌تک موضوعاتی که توسط مسوولان فهرست شده‌اند را بررسی و از تلاش و پیگیری لازم برای اقدامات نتیجه‌بخش دریغ نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید حجت اصغری شربیانی و ۳۸ شهید دفاع مقدس شهر شربیان و روستاهای تابعه نیز با بیان اینکه امامت و ولایت رمز عبور انقلاب اسلامی از  گردنه‌های حساس بوده است، خاطرنشان کرد: امام بدون امت و یاور موفق به برقراری قسط در جامعه نمی‌شود؛ همچنان که امت نیز به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد و بدون امام به بیراهه می‌رود؛ این پیوند امت مسلمان ما با امامین انقلاب بوده که سربلندی امروز را سبب شده است.

وی افزود: امروز نیز در جهاد تبیین باید مراقب تحریف حقایق باشیم و نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند‌.

خرّم ادامه داد: به تعبیر رهبر حکیم انقلاب دشمن به دنبال جعل معنای مفاهیم است و حتی به استحاله جمهوری اسلامی فکر می‌کنند، اما روز به روز بر اقتدار انقلاب افزوده می‌شود؛ چراکه انقلاب محتوایی به غنای فرهنگ جهاد و شهادت دارد و جوانان آزاده جهان اسلام امروز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هیمنه استکبار را در منطقه شکسته‌اند.

وی تصریح کرد: فتح‌الفتوح انقلاب ما این جوانان پیشگام در ولایتمداری و ایفای وظیفه هستند و دشمن با جنگ تبلیغاتی روح جوان‌های ما را هدف گرفته که سلاحی کاری‌تر از معنویت و روشنگری در تقابل با این خط مخرب نداریم.

وی در پایان در خصوص مسائل و مشکلات شربیان، گفت: خود را نوکر مردم می‌دانیم و در سفر کاری که با حضور مدیران‌کل و مسوولان تمام بخش‌های مربوطه به شهرستان سراب خواهیم داشت، تصمیمات لازم برای تعریض جاده شربیان دوزدوزان و دیگر نیازهای زیرساختی اتخاذ خواهد شد؛ البته جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید در دستور کار بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا قرار گیرد تا پروژه‌ها محدود به اعتبارات دولتی نباشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.