4

شناسایی ۱۱۳ گردنه پرخطر در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 38368
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
شناسایی ۱۱۳ گردنه پرخطر در آذربایجان شرقی
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۱۳ گردنه‌ حادثه خیز در استان شناسایی شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ غلامرضا رسول زاده امروز افزود: تاکنون ۶۰ درصد اقدامات و اصلاحات لازم در آن‌ها انجام شده  و ۷۰ نقطه پر حادثه باقی مانده است.

وی گفت: در مناطق حادثه خیز جاده‌های استان اکیپ‌های پلیس، راهداری، اورژانس و هلال احمر مستقر خواهند شد تا توسط چراغ‌های گردان، هشدار‌های لازم را به رانندگان بدهند.

رسول زاده اضافه کرد: همه راهدارخانه‌های استان، ادارات و خودرو‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان با بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر پرسنل تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، به‌صورت کشیک و شیفتی آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری استان در خصوص تمهیدات اداره کل راهداری استان در ایام عید نوروز اظهار کرد: این اداره کل تلاش کرده است تا به لکه‌گیری و چاله پرکنی همه راه‌های استان اقدام کند که قسمتی از آن انجام شده و بقیه نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اقدام بعدی ما، خط کشی قسمتی از راه‌های استان بود که متاسفانه برودت و سردی هوا فرصت نمی‌دهد اما در مناطق گرمسیر استان، این خط کشی‌ها انجام شد و در ورودی و خروجی تبریز نیز به محض مساعد شدن هوا انجام می‌شود.

رسول زاده یادآور شد: اکیپ‌های جرثقیلی ما در تمامی در تمامی شهرستان‌ها استقرار می‌یابند تا اگر احیانا مشکلی پیش آمد، سریعا خدمت رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشیک‌هایی هم در ترمینال‌ها داریم و کنترل‌های لازم را انجام می‌دهیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون افزایش هزینه‌ بلیط‌ها، مسافران جا به جا شوند.

وی همچنین گفت: افرادی قصد سفر دارند باید فاصله‌گذاری اجتماعی را در ترمینال‌ها رعایت کرده و اتوبوس‌ها نیز از امکانات بهداشتی برخوردار باشند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی توصیه کرد: از مسافران تقاضا داریم تا اقدامات لازم را رعایت کنند و احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها را حتما جدی بگیرند.

وی گفت: مسافران توجه داشته باشند که استان ما سردسیر است؛ بنابراین حتما لباس گرم و زنجیر چرخ را فراموش نکرده و از نظر ایمنی ماشین خود را کنترل و با سرعت مطمئنه و صبر، حوصله و آرامش رانندگی کنند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.