10

۱.۵ میلیون نفر از منطقه آزاد ارس دیدن کردند

  • کد خبر : 38447
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
۱.۵ میلیون نفر از منطقه آزاد ارس دیدن کردند
قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: در هشت روز اول سال نو افزون بر ۱.۵ میلیون نفر از جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و تجاری این منطقه دیدن کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، یوسف داداش زاده با اعلام مطلب فوق، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۷۰۰ هزار گردشگر و میهمان نوروزی از این منطقه دیدن کردند که امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲ برابر افزایش یافته است.
وی افزود: برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی و فرهنگی از جمله جشنواره نمایش های خیابانی، جشنواره ورزشی و تفریحی کودکان، جشنواره بازی های بومی محلی، مسابقات ماهیگیری، دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی منطقه جذابیت های لازم را برای میهمانان نوروزی فراهم آورده است.
داداش زاده منطقه آزاد ارس را پل ارتباطی از بعد اقتصادی با کشورهای همسایه و آسیای میانه عنوان کرد و افزود: مبادلات تجاری از طریق منطقه آزاد ارس می تواند دولت را در افزایش صادرات یاری کند.
به گزارش تبریزمن، منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در شمالغرب ایران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان در فاصله ۱۳۵ کیلومتری غرب تبریز واقع است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.