5
وحیدکیا در نشست بررسی نواقص ترافیکی مناطق 1 تا 5 شهرداری تبریز؛

شهروندان تبریزی بزودی شاهد تغییر در وضعیت حمل و نقل درون‌شهری می‌شوند

  • کد خبر : 39829
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
شهروندان تبریزی بزودی شاهد تغییر در وضعیت حمل و نقل درون‌شهری می‌شوند
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: به منظور فعالیت در وضعیت جدید و انجام کارهای عقب افتاده بایستی ضمن تقویت روحیه جهادی تعامل و همکاری در مجموعه مدیریت شهری، به تغییر شیوه ها رو بیاوریم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یعقوب وحیدکیا در نشست بررسی نواقص ترافیکی مناطق یک تا پنج با اشاره به اینکه تغییر در روش و شیوه‌ انجام کارها، خارج از ضوابط کاری نیست، اظهار داشت: در تغییر شیوه و روش‌های کاری نمی‌خواهیم خارج از ضوابط عمل کنیم، بلکه با دوری از کارهای آماری و شعاری تصمیمات کاربردی گرفته و کارها را به صورت جهادی پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه شهردار تبریز بر همکاری و هماهنگی مجموعه شهرداری برای انجام سریع و دقیق کارها تاکید دارد، گفت: بحث حمل ونقل در مدیریت شهری، یکی از ماموریت‌های اصلی در اداره شهر می‌باشد اما متاسفانه بدلایل مختلف سلیقه‌ای، ایجابی یا استیجابی اغلب شاخص‌های توسعه در این زمینه قابل قبول نیست.

وحیدکیا ادامه داد: در شاخص‌هایی چون مهندسی شبکه، حرکت، حمل و نقل عمومی، گره‌های ترافیکی در سطح شهر، ایمنی و تصادفات عقب مانده‌ایم و قبول این موضوع که در حال حاضر کارهای عقب‌افتاده زیاد داریم می‌طلبد با قبول مسئولیت و ایجاد تغییرات کارها را پیش ببریم.

معاون شهردار تبریز، با بیان اینکه به عنوان ستاد در خدمت دوستان و همکاران خواهیم بود، افزود: سعی می‌کنیم مسیر همکاری و خدمت‌رسانی را هموار کرده و تصمیم‌سازی را در اسرع وقت انجام بدهیم.

وی تاکید کرد: برای کار کردن منتظر تصمیم‌سازی‌های مرحله‌ای و زمان بر نخواهیم ماند و با حذف بروکراسی‌های اضافی، موانع را به حداقل خواهیم رساند.

وحیدکیا در پایان ضمن تاکید بر توسعه همکاری و هماهنگی معاونت و سازمان ترافیک با سایر سازمان‌ها و مناطق دهگانه شهرداری تبریز، از مدیران حمل ونقل مناطق خواست در خصوص پایش و نیازسنجی مشکلات و نواقص ترافیکی در سطح شهر، فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کنند تا با همکاری و تشکیل تیم‌های مشترک نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.