9
وزیر کشور:

نباید در تزریق دُز یادآور واکسن کرونا سستی کرد

  • کد خبر : 42392
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
نباید در تزریق دُز یادآور واکسن کرونا سستی کرد
وزیر کشور با بیان اینکه کمبودی در زمینه واکسن کرونا در کشور وجود ندارد، تزریق دُز یادآور این واکسن را برای کنترل بیماری کرونا ضروری دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر وحیدی روز سه‌شنبه در پایان نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در جمع خبرنگاران افزود: در این نشست، گزارش ارزیابی از کارکرد‌های استانی در مدیریت بیماری کرونا بررسی شد.
وی ادامه داد: استان‌های لرستان و مازندران عملکرد خوبی داشته‌اند به گونه‌ای که در استان مازندران، ۶۶ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
وزیر کشور همچنین طرح شهید سلیمانی را طرحی موفق ارزیابی کرد و گفت: با این حال، ۱۵ گام این طرح با توجه به شرایط موجود باید روزآمد شود و بخش‌‎هایی که بیشتر با شرایط امروز سازگاری دارد، مورد توجه قرار گیرد.
دکتر وحیدی با تاکید براینکه آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری خواهد بود، از واحد‌های آموزشی و دانشگاهی خواست در این زمینه آمادگی داشته باشند.
وی ادامه داد: گزارش برخی کمبود‌های درمانی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد همکاران وزارت بهداشت اقدامات لازم را داشته باشند.
وزیر کشور اضافه کرد: نصب “کیو آر” کد (QR) برای واحد صنفی که سه میلیون هستند، هم مورد تاکید قرار گرفت.
دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همچنان گرفتار این بیماری در سطح کشور هستیم، تزریق دز یادآور واکسن کرونا مورد تاکید است و نباید در تزریق دز یادآور سستی شود.
وی ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا، کم و کمتر شود و این امر در گرو توجه قوی‌تر به اصول بهداشتی است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین تصریح کرد: هیچ کمبودی در زمینه واکسن کرونا وجود ندارد و مراکز تزریق واکسن درهمه جای کشور فعال است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.