5

۱۶ مهرماه زمان اجرای پل «کهجوق» مراغه تعیین شد

  • کد خبر : 42422
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
۱۶ مهرماه زمان اجرای پل «کهجوق» مراغه تعیین شد
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خود با مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دیدار احداث پل زیرگذر مسیر روستاهای «کهجوق» قبل از برداشت محصول سیب منطقه مورد تاکید قرار گرفت و دستور توقف عبور قطارهای مسیر با هدف اجرای طرح در ۱۶ مهرماه صادر شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،علی علیزاده روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اهالی روستاهای این منطقه در زمان حاضر از یک مسیر باریک که در زیر خط آهن قرار دارد عبور و مرور می‌کنند و از آنجایی که تنها یک خودرو سواری امکان عبور از این زیرگذر را دارد، با افزایش تردد در فصل برداشت سیب و همچنین نیاز به تردد کامیون‌های حامل بار، با مشکلات عدیده مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت راه‌آهن برای سوم و چهارم مرداد سال جاری نیز دستور توقف عبور قطارهای این مسیر با هدف اجرای پل تازه‌کند سفلی را صادر کرده بود، بیان کرد: همکاری این شرکت موجب شده تا به یکی از مطالبه‌های دیرینه اهالی منطقه جامه عمل پوشانده شود.

راه‌آهن به تعهدات خود در خصوص پل فلزکاران مراغه عمل می‌کند 

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی درباره تکمیل پل موسوم به فلزکاران در مراغه نیز گفت: مدیرعامل شرکت راه آهن موافقت خود را برای عمل به تعهدات این شرکت و تکمیل این پروژه اعلام کرد.

به گفته علیزاده با تکمیل این طرح علاوه بر تامین راه دسترسی به شهرک فلزکاران، دسترسی به سایر نقاط در آینده از همین محل میسر خواهد شد.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با معاون اول رییس‌جمهور همراه با استاندار و سایر نمایندگان استان اشاره کرد و افزود: در این دیدار درباره تخصیص اعتبار از محل

سفر ریاست جمهوری برای پایاب قلعه‌چای، احداث جایگاه سوخت در فرودگاه سهند مراغه و تزریق اعتبار برای پروژه آزادراه مراغه – هشترود گفت‌وگو و مقرر شد بخشی از بودجه مصوب سفر به این طرح‌ها اختصاص یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.