9

کمبود دارو در بیمارستان و داروخانه‌های اهر

  • کد خبر : 43895
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کمبود دارو در بیمارستان و داروخانه‌های اهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به این‌که شهروندان از کمبود سِرُم و دارو گلایه می‌کنند، گفت: کمبود دارویی در داروخانه‌ها و بیمارستان اهر را کتمان نمی کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مجبوراً به بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر گفته می‌شود تا از داروخانه سِرُم تهیه کنند، البته قول‌هایی برای تأمین کمبودهای دارویی نیاز بیمارستان اهر گرفته‌ایم که امیدواریم بخشی از نیازهای بیماران را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: در آخرین بازدید از داروخانه‌های شهر اهر، آن‌چه که مشهود بود کمبود دارویی بود. هرچند وجود مشکل در روند تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بیماران را کتمان نمی‌کنیم و در این خصوص گلایه شهروندان اهری به حق است.

میرزاپور از اعزام اکیپ درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر به مرز مهران جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: بنابر دستور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اکیپ درمانی متشکل از پزشکان متخصص، عمومی و پرستار جهت ارائه خدمات درمانی زائرین اربعین حسینی به مرز ایلام و عراق اعزام می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر خاطرنشان کرد: مسعود تربتی پزشک متخصص اورژانس، مصطفی نصیرزاده پزشک عمومی اورژانس و اعرابی از پرستاران بیمارستان باقرالعلوم اهر برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی به مرز عراق اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.