5
رئیس شورای اسلامی شهر:

تحقق صددرصدی بودجه، انتظارات شورای شهر تبریز از شهردار را بالا برده است

  • کد خبر : 45517
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تحقق صددرصدی بودجه، انتظارات شورای شهر تبریز از شهردار را بالا برده است
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که شهرداری تبریز باید شایسته‌ترین شهرداری کشور معرفی شود؛ چرا که در نیمه نخست سال تحقق بودجه صد در صدی داشته است، گفت: تحقق صد در صدی بودجه در شش ماه نخست سال، انتظارات شورای شهر از شهردار را بالا برده است.

به گزارش تبریزمن، رسول برگی در آیین اختتامیه جشنواره «تبریزما»، با بیان این‌که در این جشنواره تلاش شده به مسائل و مدیریت شهری توجه شود، اظهار کرد: پژوهش واژه‌ای قرآنی است به طوری که خداوند متعال برای اثبات قدرت خود  موضوع پژوهش را مطرح کرده است، معرفت همان موضوع پژوهش و شناخت است،  پژوهش در موضوعات مختلف وجود دارد تازمانی که معرفت و پژوهش در مورد موضوعی نداشته باشیم قطعا موفق نخواهیم شد.

وی با تاکید براینکه رسانه چشم بینا و بطن جامعه است، گفت: پژوهش برای رسانه بسیار مهم است باید توجه رسانه را در جامعه بیش از هر چیزی به این موضوع معطوف کنیم، اگر شناخت خوبی از مدیریت شهری حاصل شود قطعا اثرات آن در جامعه موثر واقع خواهد شد.

وی بیان کرد: ما باید نسبت به شناخت‌ها، نیاز جامعه را بدانیم و آن را برطرف کنیم، این جشنواره افتتاحیه ای برای پرداخت پژوهشی بیشتر به موضوعات شهری است، اهالی رسانه این اختتامیه را برای خود شروعی تازه بدانند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که اکنون تحولات دانشی بسیار سریع شده است و با مسایل نو پدید دانشی مواجه هستیم، گفت: شناخت صحیح از مدیریت شهری، باعث برنامه ریزی دقیق برای اجرای پروژه‌های شهری است.

وی با اینکه کلانشهرهای دیگر در تحقق بودجه به اندازه تبریز موفق عمل نکرده‌اند، گفت:  موفقیت این شهر در دستیابی به تحقق بودجه صد در صدی در سایه تدابیر شهردار، تعامل و همراهی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری و تلاش شبانه‌روزی پرسنل این مجموعه بوده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.