6

عنابستانی: اعتراض جوانان بر روی چشم ما جای دارد

  • کد خبر : 45760
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
عنابستانی: اعتراض جوانان بر روی چشم ما جای دارد
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند که تلاش آن ها برای سست کردن پایه های انقلاب راه به جایی نمی برد.

به گزارش تریزمن به نقل از ایسنا، علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: جوانان ما بهترین جوانان دنیا هستند و اعتراض آنها روی چشم ما و مسئولان نظام جای دارد. اعتراض آنها را می شنویم و مجلس و دولت با تمام قوا برای پیشبرد منویات نظام مقدس اقدام می کنند تا اصلاحاتی که لازم است در فرآیندهای مختلف کشور صورت بگیرد، اما دشمنان بدانند که تلاش آن ها برای سست کردن پایه های انقلاب راه به جایی نمی برد و جوانان و همه مردم ایران تا پای جان پای انقلابشان ایستاده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن تبریک به آقای مرتضوی برای کسب رأی اعتماد مجلس و تصدی وزارتخانه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایشان انتظار می رود رسیدگی به مسئله بازنشستگان و معیشت آن ها، توجه جدی به مقوله اشتغال، مردمی سازی اقتصادی و گسترش تعاونی ها را به عنوان اولویت های جدی در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم سبزوار در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: به نظر می رسد این وزارتخانه به طور کامل در خواب فرو رفته، دامداری های سبک و سنگین و مرغداری ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و متاسفانه جوجه ریزی در مرغداری های حوزه انتخابیه ۶۰ درصد کاهش یافته و این وضعیت اسفبار است و می طلبد در این رابطه فکری جدی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه دامداری‌های سنگین نمی توانند نهاده‌ها را تامین کنند در حالی که ما راهکارهای متعددی را برای رفع این مشکل به ساداتی نژاد ارائه کردیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است، در این رابطه می طلبد نسبت به این موضوع اقدامات جدی صورت گیرد و ما انتظار بیشتری از وزیر جهاد کشاورزی داریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.