1
رئیس دانشکده خبر داد:

پذیرش ۱۰۱ دانشجو در رشته دکترای عمومی دانشکده داروسازی تبریز

  • کد خبر : 47147
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
پذیرش ۱۰۱ دانشجو در رشته دکترای عمومی دانشکده داروسازی تبریز
رئیس دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش 101 نفر دانشجو در مقطع دکترای عمومی داروسازی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش تبریزمن، دکتر خسرو ادیب‌کیا روز دوشنبه، نهم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۵۸ نفر از مهر ۱۴۰۱ شروع به تحصیل کرده و مابقی از بهمن‌ماه دوره آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

وی در خصوص دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی گفت: در مقطع تحصیلات تکمیلی، ۵ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۴ نفر دانشجو در رشته‌های تخصصی داروسازی شروع به فعالیت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۱۱۱ دانشجو در مقطع دکترای عمومی و ۱۸ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی، تحصیلات خود را با دفاع از پایاننامه های خود به پایان رسانده‌اند.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در رابطه با وضعیت آموزشی دانشکده خاطر نشان کرد: رسالت اصلی یک دانشگاه، آموزش است، بنابراین اولویت اصلی دانشکده بهبود کیفیت فرآیندهای آموزشی است که در سال های گذشته اساتید فرهیخته این دانشکده تلاش های زیادی در جهت بهبود فرآیندهای آموزشی داشته‌اند.

وی با اشاره به قدمت ۷۲ ساله دانشکده داروسازی تبریز گفت: این دانشکده هم اکنون نیز هر ساله دانشجویان دکترای عمومی داروسازی را در دو مقطع ورودی مهر و بهمن و دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی را  در ۱۰ رشته تخصصی داروسازی پذیرش می‌کند.

وی افزود: در دو رشته کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی و شیمی دارویی، دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

ادیب‌کیا، با اشاره به اینکه سیاست دانشکده داروسازی بهبود کیفیت آموزشی رشته‌های موجود است اظهار کرد: با توجه به تعداد رشته‌های موجود و با در نظر گرفتن این نکته که ایجاد رشته‌های جدید باید بر اساس نیاز کشور باشد، در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعداد رشته‌های جدید وجود ندارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.