1

امیر حیدری: عرصه سیمرغ جولانگاه دشمنان ایران نیست/ اجازه قدم‌گذاشتن بدخواهان در خیابان‌های مزین به نام شهدا را نمی‌دهیم

  • کد خبر : 48581
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
امیر حیدری: عرصه سیمرغ جولانگاه دشمنان ایران نیست/ اجازه قدم‌گذاشتن بدخواهان در خیابان‌های مزین به نام شهدا را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که عرصه سیمرغ نه جولانگاه اینان است و نخواهیم گذاشت خون شهید آرمان علی وردی و دیگر شهدای این مملکت پایمال شود، گفت: حتی اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام در کوچه و خیابان‌هایی که به نام این شهدا مزین شده گام بردارند.

به گزارش تبریزمن از گناباد، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با شرکت در تجمع باشکوه بانوان گنابادی در محکومیت هتک حرمت‌ها و اغتشاشات اخیر، اظهار کرد : برابر با آموزه‌های قرآن که رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین صراط مستقیم بودند، امروز فرامین ولایت فقیه نمود بارز صراط مستقیم است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه خاطر نشان کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری فراجا فرمودند دشمنان انقلاب از روزی که این نهال انقلاب نورس بود نقشه براندازی آن را داشتند و اکنون که این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است هیچ غلطی نمی توانند کنند.

امیر کیومرث حیدری به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی، سیاسی و امنیتی اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند که عرصه سیمرغ نه جولانگاه اینان است و نخواهیم گذاشت خون شهید آرمان علی وردی و دیگر شهدای این مملکت پایمال شود و حتی اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام در کوچه و خیابان‌هایی که به نام این شهدا مزین شده گام بردارند که اگر قدم بگذارند گام هایشان را قلم خواهیم کرد.

سرتیپ حیدری در پایان گفت : جامعه ما جامعه ای شهید پرور است و عزت و اقتدار و بصیرت این جامعه رهین رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح‌کرد: شهدا به ما آموختند مبادا لحظه ای امام و مقتدایمان را تنها گذاریم و این انقلاب با خون شهدا آغاز شده است و با همین خون ادامه خواهد داشت و لازمه آن پیروی و اطاعت از فرامین ولایت است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.