2

مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا: جهان به غلات روسیه نیازمند است

  • کد خبر : 48954
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا: جهان به غلات روسیه نیازمند است
مدیر برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که صرف نظر از نگرش سایر کشورها به مسکو، جهان نیازمند غلات روسیه است.

به گزارش تبریزمن، دیوید بیزلی به ریانووستی گفت: همه کشورها باید در اجرای توافق غلات همکاری کنند، زیرا جهان به غلات و کودهای شیمیایی مسکو نیاز دارد، چه سایر کشورها روسیه را دوست داشته باشند یا از آنها متنفر باشند.

مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا در حاشیه مجمع صلح پاریس گفت: توافق غلات بسیار مهم است، همه باید همکاری کنند و نقشی را ایفا کنند.

بیزلی در ادامه تاکید کرد: برای من مهم نیست که شما روسیه را دوست دارید یا از آن متنفرید، ما به غلات و کود روسی در سراسر جهان نیاز داریم در غیر این صورت یک دنیا تاوان خواهد داد.

بیزلی همچنین گفت: برنامه جهانی غذا هر کاری را که ممکن است انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که قرارداد غلات به قوت خود باقی می ماند و تمدید می شود.

برنامه جهانی غذا شاخهٔ کمک غذایی سازمان ملل متحد و بزرگترین نهاد انسانی جهان در زمینه امنیت غذایی و رفع گرسنگی است. این سازمان از طریق اداره مرکزی خود در رم و بیش از ۸۰ دفتر در کشورهای دیگر، جهت کمک به مردمی که قادر به تأمین غذای کافی جهت اعضای خانواده خود نیستند تلاش می‌کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.