2

اتحادیه اروپا تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع می‌کند

  • کد خبر : 49440
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اتحادیه اروپا تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع می‌کند
وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند به بهانه ناآرامی‌ها در ایران و حمایت از اغتشاشگران، تحریم‌ها علیه افراد و نهاد‌های دولتی را افزایش دهند.

به گزارش تبریزمن، وزرای خارجی اتحادیه اروپا قصد دارند در نشست امروز (دوشنبه) خود تحریم‌های بیشتری را علیه ۳۰ فرد و نهاد دولتی ایران به بهانه اغتشاشات اخیر وضع کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جوزپ بورل در حاشیه نشست امروز با وزرای خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد: «امروز بسته تحریمی دیگری علیه ایران را تصویب خواهیم کرد.»

ماه گذشته نیز اتحادیه اروپا گشت ارشاد، وزیر ارتباطات را تحریم کرده و اعلام کرد تمامی دارایی‌های مربوط به آن‌ها و صدور ویزا برایشان بلوکه شد.

به تازگی «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان هم در راستای مواضع مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران و ضمن حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران را «مبارزه شجاعانه» توصیف کرد و مدعی شد: «تحریم‌ها راهیست که ما از طریق آن در حال افزایش فشار بر ایران هستیم.»

«آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان، هم روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: «اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در هفته آینده به دلیل نقض حقوق بشر در ایران است.»

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.