2
معاون اول رئیس جمهور :

مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی نداریم

  • کد خبر : 49516
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۲۳
مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی نداریم
مخبر با توجه به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات گفت: با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

به گزارش تبریزمن، محمد مخبر در دیدار با  آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به موقعیت استراتژیک و ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ‌ترین نگرانی در مقطع آغاز به کار دولت تأمین کالا‌های اساسی بود، اما امروز با اقدامات انجام شده، نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به نقطه اطمینان‌بخش رسیده‌ایم.

 

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی افزود :با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

مخبر درباره اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها گفت: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش قاچاق و بی عدالتی در جامعه شده بود که دولت با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه روابط با همسایگان، افزایش صادرات گاز، فروش نفت و درآمد‌های ارزی کشور، جلوگیری از روند خلق پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در پی تولید واکسن داخلی را از دیگر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد.

مخبر از کاهش تورم و حل معضل بیکاری و مسکن به‌عنوان اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد کرد و گفت که دولت با عزم راسخ و برنامه‌ای کاربردی این سه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت همواره خود را نیازمند نظرات مراجع و علما می‌داند، گفت: دولت به توصیه‌های بزرگان توجه دارد و خود را بی‌نیاز از رهنمود‌های خیرخواهانه نمی‌داند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.