6
شهردار تبریز خبر داد؛

ورود جدی شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی و اجتماعی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 50818
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
ورود جدی شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی و اجتماعی در سال ۱۴۰۲
تبریز- شهردار تبریز از ورود جدی شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی و اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: دیدگاه جامعه معلولان شهر برای ما مهم بوده و نیازمند حضور و مشارکت آنها در مدیریت شهر هستیم.

به گزارش تبریزمن ، یعقوب هوشیار در آئین گرامیداشت روز جهانی معلولان، ضمن تبریک این روز به جامعه معلولان شهر اظهار کرد: تبریز به پشتوانه انسان‌های بزرگ ساکن در این شهر عنوان شهر اولین‌ها را گرفته است که در ادوار مختلف تاریخ قابل اتکا و منشأ اثر و جریان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدگاه شهرداری‌ها در گذشته خدماتی بوده است، افزود: نهاد شهرداری برآمده از دل مردم و شهرداران کارگزاران منتخب مردم هستند و در این راستا باید یکی از وجوه فعالیت‌های شهرداری کارکرد اجتماعی باشد.

شهردار تبریز با اشاره به خلأ موجود در حوزه فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال آینده علاوه بر اجرای وظایف ذاتی خود، تلاش داریم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز نمود جدی و چشمگیر داشته باشیم.

وی اساس کار فرهنگی و اجتماعی در شهر را حضور و مشارکت مردم معرفی کرد و یادآور شد: تمامی شهروندان باید با حضور و مشارکت خود پیگیر موضوعات و اتفاقات این شهر باشند و در این بین همراهی و مشارکت جامعه معلولان شهر برای ما ارزشمند است.

آئین گرامیداشت روز جهانی معلولان به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با حضور رؤسای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران شهرداری تبریز، جمعی از نام‌آوران معلول شهر و خانواده‌های آنها برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.