4

برگزاری سمینار فن بیان،زبان بدن و نحوه ارایه مطالب ویژه شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 53046
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
برگزاری سمینار فن بیان،زبان بدن و نحوه ارایه مطالب ویژه شرکت‌های دانش بنیان
در محل پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز، سمیناری با عنوان فن بیان، زبان بدن و نحوه ارائه مطلب به میزبانی موسسه فرهنگی هنری کاما، انجمن علمی بازاریابی ایران و پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز، با حضور اساتید این حوزه و علاقمندان برگزار شد.

به گزارش تبریزمن، در این سمینار دکتر علی پورزیاد، مدیر پردیس علم و فناوری با اشاره به ضرورت فن بیان برای کسب و کارهای مستقر در پردیس بیان کرد: برگزاری سمینارهای تخصصی، لزوم یادگیری فن بیان و زبان بدن برای مدیران کسب و کارها موجب برنامه‌ریزی جهت برگزاری این سمینار در محل پردیس شد.


همچنین سرکار خانم ندا تنهائی مقدم و آقای علی فریدرادپور، به عنوان بنیان‌گذاران موسسه فرهنگی و هنری کاما ضمن عرض خیر مقدم به شرکت‌کنندگان و قدر دانی از اساتیدی که قبول دعوت کردند، اشاره کردند نقطه عطف سمینار ترکیب ویژه اساتید و تخصص آنها از دید فنی و هنری و پزشکی با رویکردی همه جانبه نسبت به موضوعات سمینار است ، در انتها چشم انداز و اهداف و فعالیتهای موسسه کاما را معرفی کرده و به مجموعه انیمیشن دو زبانه دهه ها بعنوان یکی از تولیدات انحصاری موسسه کاما اشاره کردند

سمینار فن بیان، زبان بدن و ارائه مطلب با اجرای دکتر قصاب پور و سخنرانی اساتید گرانقدر، استاد لیلی مرتضویان گوینده رادیو با بیش از ۲۰ سال سابقه، سرکار خانم دکتر پریچهر احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه و جناب آقای دکتر مرتضی مختاری، استاد دانشگاه و رئیس کمیته بازاریابی دیجیتال انجمن علمی بازاریابی ایران ادامه داشت.


سخنرانی اساتید با صحبت‌های استاد گرامی سرکار خانم لیلی مرتضویان آغاز شد ،ایشان در حوزه فن بیان، توجه به شیرینی لهجه‌های مختلف و لزوم تمرین فن بیان برای ارائه مطالب در حین حفظ لهجه افراد صحبت نمودند، ایشان با اشاره به اصول و تاکید به تمرین مباحث فن بیان برای اصلاح لکنت‌ زبان و تقویت بیان و‌نحوه برقراری ارتباط مناسب با مخاطب سخنرانی خود را ادامه دادند.


دکتر پریچهر احمدی نیز در ادامه بحث ،زبان بدن را از دیدگاه علمی و نوروساینس بررسی کرده و مطالب روز و جدیدی را در این زمینه ارائه نمودند
سخنان دکتر مرتضی مختاری در حیطه نحوه ارائه مطالب، توجه به نکاتی مانند انواع ارائه، چالش‌ها، سبک، نحوه آماده‌سازی، استراتژی‌های ارائه و مهارت‌های مورد نیاز برای ارائه محتوا ،پایان‌بخش سخنرانی‌ها گردید .

در اواسط این سمینار به جهت توجه به مبحث سرگرمی، یک قرعه‌کشی از بین افراد حاضر انجام شد و هدیه ای به رسم یادبود به فرد منتخب این قرعه‌کشی اهدا شد.


نظرسنجی رویداد و معرفی رویدادها و دوره‌های آتی نیز از سایر موارد مطرح‌شده در سمینار بود


در انتهای این سمینار۳ ساعته پنل پرسش و پاسخی با حضور اساتید گرامی برگزار شده و به پرسش‌های حضار پاسخ داده شد.
سمینار فن بیان، زبان بدن و نحوه ارائه مطلب با تقدیر از اساتید و ارائه گواهی حضور شرکت‌کنندگان و ثبت یک عکس دسته‌جمعی پایان یافت.
موسسه فرهنگی و هنری کاما که ثبت شده در صنایع خلاق کشور است، در نظر دارد با ارائه رویدادهای تخصصی، برگزاری دوره‌های مرتبط و دعوت اساتید حاذق در زمینه‌های مرتبط، به بهبود، آموزش و مهارتها وکیفیت کسب و کارها بپردازد.
این موسسه فعالیت خود را در سال ۹۸ و سابقه ۲۰ ساله در حوزه هنرهای تجسمی، برگزاری همایش ،موشن گرافیک، انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرده است. کاما با استفاده از ایده های خلاقانه، تیم قوی و محتوای به روز و جذاب، جایگاه خوبی را در زمینه هنرهای تجسمی و سمعی بصری (گرافیک متحرک و انیمیشن )کسب نموده است.
موسسه کاما نزدیک دو سال است بعنوان فناور برتر با مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی فعالیت دارد .این موسسه در راستای تولید محتوا و فرهنگ سازی با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، کتابخانه های عمومی، اداره ارشاد، نیروی انتظامی، اداره برق و سازمان اورژانس استان ،دانشگاه آزاد اسلامی تبریز وایلخچی و سازمان قطار شهری تهران و زیبا سازی و پسماند شهر تهران ،همکاری داشته است .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.