3

راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب است

  • کد خبر : 53568
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب است، مسیرها و برنامه های جنبی این راهپیمایی را در تبریز اعلام کرد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، حضور آحاد مردم در این رویداد ملی را تیری به چشم دشمنان دانست و از همه اقشار با سلیقه های مختلف خواست با حضور در این راهپیمایی با هدف حفظ وحدت ملی و مقابله با هجمه های دشمنان گام بردارند.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اتحاد ملی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای انحراف افکار عمومی و فاصله انداختن مردم با نظام و انقلاب، حضور باشکوه مردم و خلق حماسه ای دیگر موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با اعلام اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز از ساعت ۱۰ روز شنبه از ۹ مسیر اصلی مساجد و محلات به طرف میدان نماز آغاز می شود، گفت: اجتماع اصلی ساعت ۱۱ است که دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در میدان نماز این شهر سخنرانی خواهد کرد و مراسم با قرائت قطعنامه به پایان می رسد.راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز از ساعت ۱۰ روز شنبه از ۹ مسیر اصلی مساجد و محلات به طرف میدان نماز آغاز می شود، اجتماع اصلی ساعت ۱۱ است که دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در میدان نماز این شهر سخنرانی خواهد کرد و مراسم با قرائت قطعنامه به پایان می رسد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه تمام تمهیدات از جمله ترافیکی، امنیتی، انتظامی برای برگزاری هرچه منظم تر و باشکوه تر این راهپیمایی اتخاذ شده است، از اجرای برنامه های مختلف در مراسم راهپیمایی شهر تبریز خبر داد و افزود: اجرای سرودهای مختلف در مسیرهای اصلی و فرعی راهپیمایی، راه اندازی کتابخانه های سیار در مسیرهای اصلی و فرعی راهپیمایی، برپایی غرفه و نمایشگاه ادارات از دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ۱۶ ماهه دولت سیزدهم در مسیرهای اصلی، برپایی میز خدمت، برگزاری نمایش، تئاتر و اجرای برنامه زنده کودک در مسیر اصلی راهپیمایی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این روز شاد و ملی خواهد بود.

وی ” پویش پرچم ” در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن را از برنامه های مهم این راهپیمایی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران در رشته های مختلف هم با لباس های فرم در این راهپیمایی حضور خواهند داشت .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در بیش از ۷۰ شهر، بخش، دهستان و روستای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شنبه شب مصادف با شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم علاوه اینکه مردم انقلابی استان در پشت بام ها و مأذنه ها ندای تکبیر سر خواهند داد، مراسم نورافشانی در محوطه ساختمان شهرداری مرکز، ائل گلی و مسجدحاج احمد تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.