3

ملت ایران بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند

  • کد خبر : 53605
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
ملت ایران بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم شامگاه پنجشنبه در جشن انقلاب در اسکو بر ضرورت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های قبل است چون راهپیمایی امسال یک رفراندوم محسوب می شود.

وی حرکت در خط امام و رهبری را وظیفه مردم و مسئولان برای رسیدن به انقلاب نهایی عنوان کرد و افزود: پافشاری روی ارزش های اسلامی و اصول دینی و معنوی و اطاعت از فرمایشات رهبری شرط پیروزی نهایی است و باید نسبت به تقویت وحدت و همدلی در میان مسلمانان اقدام کنیم.
وی به توطئه های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری رفراندوم در ۱۲ فروردین ۵۸ و استقرار نظام جمهوری اسلامی، دشمنان توطئه های زیادی را برای براندازی انقلاب اسلامی به راه انداختند و در این راستا اقدام به انفجار، ترور شخصیتهای مهم نظام ، اقدام مسلحانه و جنگ تحمیلی کردند ولی به برکت خون شهدا و پایداری مردم به نتیجه نرسیدند و این انقلاب همچنان پایدار به حرکت خود ادامه داد.
امام جمعه تبریز افرود: در وقایع اخیر نیز توطئه ای عظیم و برنامه ریزی و هدایت شده از خارج کشور علیه نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت ولی با مدیریت هوشمندانه رهبری این توطئه هم خنثی شد.
وی به نقش رهبری در حفظ نظام و شکست نقشه های شوم دشمنان در تمامی بحران ها اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان ما می دانند تا زمانی که ولی فقیه توانایی چون مقام معظم رهبری در راس امور است به این انقلاب صدمه ای نمی رسد و نظام جمهوری اسلامی با همان صلابت امام راحل، رهبری می شود و مسلمانان جهان نیز توسط رهبر انقلاب هدایت می شوند.
به گزارش ایرنا، در جریان سفر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اسکو، یادمان شهدای گمنام این شهر و گلزار شهدای خسرق اسکو افتتاح شد.
برای اجرای این طرح ها حدود یک ملیارد تومان هزینه شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.