2

بارش برف و گاهی کولاک در نواحی مرتفع و سردسیر

  • کد خبر : 53714
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
بارش برف و گاهی کولاک در نواحی مرتفع و سردسیر
امروز در برخی از مناطق کشور در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف گاهی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش تبریزمن، امروز در جنوب غرب، غرب، شمال غرب ،ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز، شمال شرق و شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف گاهی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان لرستان و شمال و شرق خوزستان خواهد بود.

دوشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش ادامه می‌یابد و در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در روز دوشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری جنوب اصفهان و شمال فارس خواهد بود. سه شنبه سامانه بارشی در غرب مرکز، جنوب غرب سواحل دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

چهارشنبه ضمن تشدید بارش در دامنه‌های زاگرس و شمال شرق در دامنه‌های البرز غرب و شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد پنجشنبه بارش پراکنده در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل خوزستان ایلام جنوب و شرق اصفهان فارس یزد کرمان و بوشهر وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.

همچنین سه شنبه نواحی شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم بوده و روز سه شنبه و چهارشنبه نیز دریای خزر مواج است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.