5
بابایی:

مالیات بر خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است/ مصوبه پیشین مجلس ملغی محسوب می‌شود

  • کد خبر : 54521
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
مالیات بر خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است/ مصوبه پیشین مجلس ملغی محسوب می‌شود
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با ارجاع بند مربوط به مالیات بر خانه‌های لوکس مصوبه صحن مجلس درباره حذف واحدهای مسکونی از این بند لغو می‌شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، در خلال بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و در زمان بررسی تبصره مربوط به مالیات بر خانه‌ها و ویلاهای لوکس، نمایندگان با پیشنهاد حذف واحدهای مسکونی از پرداخت مالیات بر خانه‌های لوکس موافقت کردند که پس از این مصوبه، رئیس مجلس عنوان کرد که این بند دچار ابهاماتی است و پیشنهاد ارجاع این بند به کمیسیون تلفیق جهت بررسی بیشتر را مطرح کرد که نمایندگان با این پیشنهاد موافقت کردند.

علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر افزود: با ارجاع بند مربوط به مالیات بر خانه‌های لوکس مصوبه صحن مجلس درباره حذف واحدهای مسکونی از این بند لغو می‌شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس، کمیسیون تلفیق، برای بررسی این بند و بندهای دیگری که در صحن مجلس مرعا و به کمیسیون ارجاع می‌شوند تشکیل جلسه خواهد داد و پس از تعیین تکلیف، در صحن گزارش خود را به مجلس ارائه می دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.