6

اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام تونل انرژی

  • کد خبر : 56160
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام تونل انرژی
در پی طولانی شدن روند ساخت و تکمیل پروژه تونل انرژی تبریز دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با دعوت از دستگاههای مسئول و درگیر در این پروژه اولتیماتوم شورای دستگاه های نظارتی را ابلاغ کرد.

به گزارش تبریزمن، محمدرضا کردلو، مدیر کل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: طولانی شدن روند ساخت تونل انرژی تبریز زمینه‌های نارضایتی شهروندان را ایجاد و موجب بروز مشکلات ترافیکی گردیده است و دیوان محاسبات آذربایجان شرقی به نمایندگی از شورای دستگاه‌های نظارتی امروز دستگاه‌های درگیر در این پروژه را ملزم به به اجرا طبق زمان بندی توافقی خواهد کرد و با هر دستگاهی طبق زمان بندی کم کاری نماید برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مساله اصلی عدم حفاری ۵۰ متر تونل در زیر خیابان ایده لو است که به دلیل انحراف و تداخل با کانال مسیل و فاضلاب قدیمی ساخت مانع از اجرای عملیات حفاری شده است.

وی افزود: پس از استماع نظرات مدیران و کارشناسان، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان، شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز، شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان اردیبهشت ماه کار ساخت کانال انحرافی برای انتقال فاضلاب و … را انجام دهد تا پیمانکار طرف قرار داد با شرکت توزیع برق آذربایجان از ابتدای خرداد کار حفاری را از سر بگیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.