3
استاندار آذربایجان شرقی:

کمیسیون آموزش نقش خود رابرای اعتلای آموزش دربرنامه هفتم تعیین کند

  • کد خبر : 56302
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
کمیسیون آموزش نقش خود رابرای اعتلای آموزش دربرنامه هفتم تعیین کند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: کمیسیون آموزش عالی نقش خود را در برنامه هفتم برای اعتلای وضعیت تحقیقات و آموزش در کشور به طور برجسته‌ای تعیین کند.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرّم عصر روز چهارشنبه در نشست مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اولین جلسه رؤسای دانشگاه‌ها سال گذشته در تبریز برگزار شد که ابتکار خوبی بود و ادامه پیدا می‌کند و از این نگاه بلند مرتبه وزیر علوم تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش عالی نقش خود را در برنامه هفتم برای اعتلای وضعیت تحقیقات و آموزش در کشور به طور برجسته‌ای تعیین کند.

وی افزود: مأموریت محور کردن دانشگاه‌ها مبنی‌بر زیست بوم و بسته‌های مورد نیاز مأموریت محور شدن برای خود دانشگاه‌ها و منطقه‌ای که آنجا هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد و به فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم که هدف از پژوهش را رسیدن به مرجعیت علمی و حضور در جمع وحل مسئله عمومی و آینده کشور در دانشگاه‌ها تعیین کرده بودند، جامه عمل پوشانده شود.

وی در پایان تاکید کرد: رؤسای دانشگاه‌ها در سال گذشته هدف دشمن قرار گرفته بودند اما دانشگاه‌های استان آن چنان زیبا، قشنگ، هماهنگ و همدل ظاهر شدند که آذربایجان شرقی در بهترین وضعیت بود و این امر تبدیل به فرصت شد و پیام‌های مثبت و روح‌انگیزی برای استان داشت و از رؤسای دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه تبریز تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.