6

توسعه ورزش و اماکن ورزشی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است

  • کد خبر : 56728
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
توسعه ورزش و اماکن ورزشی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است
استاندار آذربایجان شرقی توسعه ورزش و اماکن ورزشی را از اولویت های مدیریت ارشد استان عنوان کرد.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرّم در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با وی، گفت: باید تیم استانی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری تیراندازی تشکیل شود که استانداری منابع لازم را تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما این تجربه را در رشته تکواندو با موفقیت انجام دادیم و با اتخاذ تدابیر لازم تکواندوکاران استان را از سایر استان‌ها جمع کردیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ایجاد سالن اختصاصی و توسعه تجهیزات رشته تیراندازی در مجموعه یادگار امام تاکید کرد و گفت: در سفر استانی رئیس جمهور هم حل مشکلات این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.

وی از اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا توسعه ورزش تیراندازی را در اولویت قرار دهد و همچنین بر توسعه این رشته ورزشی در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در زمینه مسابقات استعدادهای برتر ظرفیت‌های خوبی داریم که در صورت استفاده می‌توانیم در بعد قهرمان پروری گام‌های خوبی برداریم.

حبیب ستوده‌نژاد گفت: بزرگترین سالن تیراندازی ما ۱۳ خطه است که در شأن استان نیست و در لیگ تیراندازی کشوری نیز تیم نداریم و ورزشکاران ما در استان‌های دیگر بازی می‌کنند.

اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز از راه‌اندازی فضای اختصاصی برای ورزش تیراندازی در دهکده ورزشی سپاه خبر داد و گفت: امیدواریم با تکمیل آن بتوانیم بستر خوبی برای پرورش استعدادهای ورزشی استان فراهم کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.