4
محمدزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس خبر داد؛

افزایش بودجه تامین زیرساخت های آموزشی مدارس جلفا و خداآفرین به یک هزار میلیارد

  • کد خبر : 56678
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
افزایش بودجه تامین زیرساخت های آموزشی مدارس جلفا و خداآفرین به یک هزار میلیارد
محسن محمدزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس اظهار داشت: موضوعات و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان‌های جلفا، خداآفرین و عشایری چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری احصاء گردیده و براساس ضرورت اولویت‌بندی شده و در دستور کار سازمان منطقه آزاد ارس قرار دارد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی ادامه داد: در بحث سخت‌افزاری اقداماتی از قبیل خریداری تجهیزات مورد نیاز مدارس صورت گرفته که به مدارس محدوده اختصاص خواهد یافت و در سال ۱۴۰۱ نیز برخی اقلام مورد نیاز مدارس خداآفرین خریداری و به مدارس آن ناحیه اهداء گردید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: نوسازی مدارس محدوده منطقه به‌جد پیگیری می‌گردد که در این راستا تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۹ کلاسه معرفت شجاع، ۶ کلاسه کوی شاهمار، ۴ کلاسه توحید سیلگرد و مقاوم سازی مدرسه کوثر منعقد گردیده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵ مدرسه جایگزین کانکسی در محدوده عشایری خداآفرین احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است و در جانانلو یک مدرسه ۹ کلاسه و ۲ مدرسه کلاسه جهت توسعه فضای آموزشی به مدارس آن منطقه الحاق خواهد شد.

محمدزاده یادآور شد: جهت تامین زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی شهرستان‌های جلفا و خداآفرین هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و در حوزه برنامه های عملیاتی با تاکیدات مدیرعامل سازمان، افزایش اعتباری قابل توجهی رخ داده و بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت.

ایجاد پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه فرهنگیان از دیگر موضوعاتی بود که توسط معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.