1
آل‌هاشم:

سرنوشت آذربایجان‌شرقی و غربی به دریاچه ارومیه گره خورده است

  • کد خبر : 57430
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
سرنوشت آذربایجان‌شرقی و غربی به دریاچه ارومیه گره خورده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سرنوشت آذربایجان شرقی و غربی با سرنوشت دریاچه ارومیه گره خورده و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای احیای آن در ماه های گذشته، امیدواریم رئیس جمهور همچنان عنایات ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در دیدار رئیس جمهور با مردم آذربایجان شرقی در جریان سفر دوم استانی به تبریز در سنگفرش ارک تبریز اظهار داشت: آذربایجان با تاریخ دیرینه خود و افتخارآفرینی در مرکزیت تمدنی غرب کشور اقتضائاتی دارد که بخشی از آن را در برنامه‌های امروز و حضور گسترده مردم دیدیم.

وی با تشکر از پیگیری دولت سیزدهم در خصوص ثبت شرکت مستقل مس آذربایجان، آن را زمینه‌ساز نقش‌آفرینی این ظرفیت معدنی در توسعه استان منطقه دانست و گفت: سرنوشت آذربایجان شرقی و غربی با سرنوشت دریاچه ارومیه گره خورده و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای احیای آن در ماه های گذشتهریا، امیدواریم رئیس جمهور همچنان عنایات ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تکمیل پروژه ۲۲ ساله راه آهن تبریز – میانه و کاهش سه ساعته سفر در این مسیر را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: البته انتظار داریم و از دولت می‌خواهیم تکمیل سایر خطوط این مسیر تا ایستگاه راه آهن تبریز نیز تسریع شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.