1

مدیری که پشت میزنشین نبود

  • کد خبر : 57675
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
مدیری که پشت میزنشین نبود
رسول خطیبی با انتشار پیامی از جدایی خود از باشگاه مس سونگون خبر داد.

به گزارش تبریزمن، رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه مس سونگون با انتشار پیامی از مدیریت این باشگاه خداحافظی و به دنیا مربیگری بازگشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

تابستان سال گذشته بر حسب وظیفه‌ای که به عنوان خادم ورزش استان بر گردنم است موقتا از عرصه مربیگری به عرصه مدیریت پای گذاشتم. حضور در باشگاه مس سونگون تجربه بسیار ارزشمندی بود که به یاری خداوند متعال با موفقیت های بزرگی چون قهرمانی لیگ برتر فوتسال، صعود به لیگ دسته یک فوتبال و افتخارآفرینی رشته های انفرادی و تیم های پایه همراه شد.
هیچ گاه به خود اجازه ندادم پشت میز مدیریت بنشینم یا خودم را مدیر بنامم. برای خدمت آمده بودم و با همه وجودم تلاش کردم تا جایی که می توانم عرصه را برای ظهور جوانان و استعدادهای ورزش خطه آذربایجان فراهم نمایم. امیدوارم حضورم مفید بوده باشد و در ادامه راه آرزوی سربلندی برای باشگاه بزرگ مس سونگون و کل ورزش استان دارم.
در پایان از مدیران رده بالای صنایع مس، مسئولین شهری و استانی، عوامل و کارکنان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان کلیه تیم ها تشکر می کنم که در این مدت یار و یاور من بودند. یک خدا قوت هم به هواداران ورزش آذربایجان دارم که همه جا حامی ما بودند و تک تک عزیزان طلب دعای خیر دارم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.