5

سکوت درباره تصرف مغازه‌های شهرداری تا وعده احداث میدان دام

  • کد خبر : 57810
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
سکوت درباره تصرف مغازه‌های شهرداری تا وعده احداث میدان دام
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در خصوص احداث میدان دام ، ۲۴ مرداد ماه سال گذشته وعده‌هایی توسط شهرداری داده شد که تا به امروز محقق نشده، بنده در این خصوص بررسی‌هایی انجام داده‌ام ظاهرا کارهایی در این خصوص صورت گرفته ولی ناقص مانده است. خواهشمندیم این موضوع در آستانه عید قربان تسریع شود.

به گزارش تبریزمن، فریدون بابایی‌اقدم عصر امروز در صد و چهل و یکمین جلسه علنی طی تذکری اظهار کرد: شهرداری در محدوده بیلانکوه بازارچه‌ای دارد که مغازه‌هایش برای شهرداری است، ظاهرا یک‌سری اشخاص این مغازه‌ها را تصرف کرده‌اند و شهرداری هم در رابطه تملک املاک ضعیف عمل کرده است، گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد که خواهشمندیم موضوع بررسی و پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در بحث رصد بودجه‌ای مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز هم نمی‌دانیم تعهدات بودجه‌ای تا چه میزان اتفاق می‌افتد، خواهشمندیم گزارشی جامع و کامل ارائه شود تا کم و کیف تحقق بودجه‌ای را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: آخرین اقدامات انجام یافته در خصوص شهرک جوانان از سوی شهرداری تبریز تشریح شده و گزارشی در رابطه با آن به ما ارائه داده شود.

بابایی‌اقدم بر احداث میدان دام تاکید کرد و گفت: در خصوص احداث میدان دام، ۲۴ مردادماه سال گذشته وعده‌هایی توسط شهرداری داده شد که تا به امروز محقق نشده، بنده در این خصوص بررسی‌هایی انجام داده‌ام ظاهرا کارهایی در این خصوص صورت گرفته ولی ناقص مانده است، خواهشمندیم این موضوع در آستانه عید قربان تسریع باید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم احداث سردخانه شهرداری تبریز تاکید کرد و افزود: شهر ما شهری آسیب‌پذیر بوده و لازم است در خصوص چنین مباحثی اقدامات جدی اتخاذ شود در تهران چنین مکانی وجود دارد که بیش از ۳۰ هزار تن امکان نگهداشت مواد غذایی را داراست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در قالب بازارچه‌های محلی تعهداتی وجود دارد که فکر می‌کنم امکان تحقق بودجه برای احداث سردخانه شهرداری تبریز از این محل می‌تواند رخ دهد، لازم است شهرداری برای این موضوع تدابیری داشته باشد.

بابایی‌اقدم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با اعمال و اجرایی چنین اقداماتی می‌توان در راستای آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی اقدامات درخور شأنی انجام دهیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.