5

ضرورت احداث کلینیک و مرکز تخصصی نگهداری سگ های بلاصاحب در تبریز

  • کد خبر : 58208
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
ضرورت احداث کلینیک و مرکز تخصصی نگهداری سگ های بلاصاحب در تبریز
فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت احداث کلینیک و مرکز تخصصی نگهداری سگ های بلاصاحب در تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریزمن، یونس فاتح در بازدید از لندفیل و مرکز دفن بهداشتی زباله‌های شهری تبریز گفت: اقدامات صورت گرفته در سازمان مدیریت پسماند در راستای حفظ محیط زیست و کنترل شیرابه‌ها کاملاً چشمگیر است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مجموعه‌ای در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و همه روزه شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه برخوردار می‌شوند.

فرماندار تبریز در ادامه از مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب بازدید کرده و احداث کلینیک و مرکز تخصصی نگهداری سگ‌های بلاصاحب را امری مهم در راستای بهداشت محیط زیست و آرامش شهروندان عنوان کرد.

وی در ادامه از مرکز تصفیه خانه بهداشتی و فضای سبز محوطه سازمان بازدید کرد و کنترل شیرابه‌ها در این سازمان را اقدامی جهادی دانست و ایجاد فضای سبز موجود در منطقه را نشانگر توجه ویژه مدیریت مجموعه به فضای سبز و حفظ محیط زیست پیرامون عنوان کرد.

در همین راستا، حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان طی گزارشی مبسوط به ارائه گزارش عملکرد سازمان در خصوص مراکز دفن بهداشتی شماره ۲ و ۳ و مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب و تصفیه خانه بهداشتی و مراکز دفن بهداشتی زباله در سازمان پرداخت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.