9
معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد؛

شناسایی و پلمب مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

  • کد خبر : 58612
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
شناسایی و پلمب مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل با پیگیری‌های مستمر دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و پلمب شد.

به گزاش تبریزمن، رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات دندانپزشکی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این مرکز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد، افزود: فرد متخلف برای رسیدگی به موضوع و وضعیت پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست با بیان اینکه دانشگاه در راستای تأمین سلامت مردم با هیچ فردی مسامحه نخواهد کرد، گفت: تأمین امنیت جسمی و سلامت شهروندان در خط مقدم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.