3

چگونه مهندسی دشمن در شمال‌غرب کشور ناکام ماند؟

  • کد خبر : 58888
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۴۳
چگونه مهندسی دشمن در شمال‌غرب کشور ناکام ماند؟
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تدابیر سردار اوصانلو، مهندسی دشمن در شمال‌غرب را باطل کرده است، گفت: هدف اصلی این مراسم باید شناساندن سردار اوصانلو ها به نسل جوان و معرف قله‌های شجاعت و ایثار باشد تا سردار اوصانلوهای بیشتری تربیت شود.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو ضمن تحسین اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری تبریز به خصوص ریاست شورای اسلامی و شهردار تبریز، اظهار کرد: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی همچنین با قدردانی از مجموعه سپاه و حاج آقا سرایی و دیگر فرماندهان سپاه اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و شمال‌غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده است و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می‌گویم.

آل‌هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرف اول را می‌زند.

وی گفت: امروز در اولین روز ماه محرم دور هم جمع شدیم تا از یاد همیشگی سردار دلها و همسنگر شهیدان باکری، کاظمی، زین‌الدین، شوشتری، اشتری، رستمخانی و بیشتر فرماندهان نامی دفاع مقدس، مردی که نام خود را به عنوان یکی از فاتحان خرمشهر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ثبت کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سردار اوصانلو بعد از جنگ و در هر جایی که امنیت به خطر می‌افتاد، حضور داشته است، گفت: این سردار پرافتخار زنجانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س)  نیز آرام ننشسته و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و با آزادسازی شهرهای مختلف سوریه که چندین سال دست داعش بود، دل حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت را شاد کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رشادت‌های سردار و دفاع از مرزهای کشور به خصوص مقابله با  گروه‌هک های  تروریستی باعث شد تا این سردار نشان فتح را از دستان مقام معظم رهبری مد ظله العالی دریافت کند و به واقع باید گفت این مرد بی ادعا هر چه داشته برای دفاع از مردم به کف دستش گرفته است و باید او و دیگر فرماندهان عزیز را بیشتر برای نسل جوان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: سردار اوصانلو رزمنده‌ای است که سالیان سال حقیقتا پاسدار اسلام و انقلاب و همواره به انقلاب و مردم متعهد بوده است.

آل هاشم عنوان کرد: وجود اوصانلو، نشانه مردان دلیر و شجاع در کالبد نیروهای مسلح است و حضور و تدابیر وی  در شمال‌غرب و قرارگاه حمزه سیدالشهدا باعث در هم ریختن نقشه‌های دشمن در این منطقه شده است و امنیت شمال‌غرب بیش از گذشته است که به برکت فداکاری این عزیزان اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: هدف دشمن نا آرام سازی و ایجاد اختلال در خیابان ها است و حفاطت از مرزها و در نهایت تجزیه دشمن بوده است. که این هدف آخر را در حوادث سال‌ قبل با صدای بلند فریاد زند که نقشه دشمن پیاده نشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه  تدابیر سردار اوصانلو، مهندسی دشمن در شمال‌غرب را باطل کرده است، اضافه کرد: هدف اصلی این مراسم باید شناساندن سردار اوصانلو ها به نسل جوان و معرف قله‌های شجاعت و ایثار باشد تا سردار اوصانلوهای بیشتری تربیت شود.

وی در پایان تصریح‌کرد: خانواده شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم باید افتخار کنند که فرزندانشان زیر دست سردار اوصانلو تربیت شده‌اند و چه خوب که این تجلیل قبل از شهادت سرداران برگزار می‌شود. واقعا آفرین باید گفت به برگزارکنندگان این مراسم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.