8

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 58944
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان‌شرقی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رتبه یک کشور را داریم، گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اتفاق افتاده است که تلاش داریم این میزان در سال‌جاری افزایش یابد.

به گزارش تبریزمن، محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی پروژه راه‌آهن هلدینگ گردشگری در مجمع فولاد بناب در مراسم افتتاح این پروژه به میزان سرمایه‌گذاری در استان اشاره و اظهار کرد: ۹۲ درصد سرمایه‌گذاری در استان متعلق به واحدهای کوچک و متوسط بخش خصوصی بوده و رتبه ۳ کشوری در حوزه سرمایه‌گذاری را داریم.

وی با اشاره به اینکه در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رتبه یک کشور را داریم، گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اتفاق افتاده است که تلاش داریم این میزان در سال‌جاری افزایش یابد.

معاون استاندار با اشاره به سرمایه‌گذاری هلدینگ گردشگری در استان نیز اشاره و تاکید کرد: اگر سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه متناسب با اقلیم و شرایط استان باشد، برای اجرایی شدن آنها حمایت خواهیم کرد.

پروژه راه‌آهن هلدینگ گردشگری در مجمع فولاد بناب به طول ۴ کیلومتر و هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

ظرفیت جابه‌جایی بار توسط این خط ریلی ۶ میلیون تن در سال بوده و به دلیل اتصال به راه‌آهن سراسری می‌تواند یک مسیر امن و کم‌هزینه برای مجتمع فولاد بناب و سایر صنایع مستقر در این منطقه ایجاد کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.