7
امام جمعه تبریز:

فرمانداران در خط مقدم وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان هستند

  • کد خبر : 58941
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
فرمانداران در خط مقدم وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان هستند
امام جمعه تبریز گفت: فرمانداران در خط مقدم وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان هستند و دشمنان تلاش می کنند بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند ولی تاکنون موفق نشده اند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم، روز پنج شنبه در ششمین همایش آموزش منطقه‌ای ستاد انتخابات کشور با شرکت چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در تبریز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در این انتخابات است.

وی افزود: این سه راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور تا اسفند امسال ضروری است تا شاهد برگزاری انتخاباتی همراه با مؤلفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر حضور حداکثری فرمانداران در بین اقشار مردم، به منظور ایجاد آرامش در بین مردم همراه با گره گشایی از مشکلات، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ما را عصبانی کند بنابراین باید با صبر و سعه صدر کارها را پیش برد.

وی با اشاره به نصایح و توصیه‌های حضرت علی (ع) در خصوص انتخاب فرمانداران، گفت: بر این اساس اهل تجربه بودن، نجابت داشتن، از خانواده ریشه دار بودن، شایسته بودن، داشتن برتری اخلاقی، آبرومندی، کمتر حرص و طمع مادی داشتن، خیرخواه بودن وپاکدامن بودن از ملاک‌های انتخاب فرمانداران و مدیران و کارگزاران است.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه این ویژگی‌ها باید در انتخاب فرمانداران، مدیران و کارگزاران مورد توجه قرار گیرد، افزود: فرمانداران وظایف متعددی در شهرستان‌ها دارند و این وظایف نشانه اهمیت و جایگاه آنان در شهرستان هاست.

وی یادآور شد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند و باید در انجام وظایف خود اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو چهلمین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و به عبارتی هر ۱۳ ماه یک انتخابات در کشور برگزار شده است، یادآور شد: تاکنون ۳۹ تجربه انتخاباتی در میان بحران‌های متعدد در کشور برگزار شده است و امسال نیز شاهد برگزاری بی نقص ترین انتخابات همراه با امنیت و سلامت خواهیم بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرمانداران در خط مقدم وفاق و همگرایی بین مردم و مسئولان قرار دارند، گفت: فرمانداران به نوعی نماد نظام و حاکمیت در شهرستان‌ها هستند و بیشترین فشارها و مشکلات را در شهرستان‌ها متحمل می‌شوند.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه سنگین‌ترین بخش انتخابات بر روی دوش فرمانداران است، ادامه داد: برخلاف تبلیغات سو دشمنان، شواهد نشان می‌دهد امسال انتخابات پرشور و پررنگی در کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها یکی از ابزارهای مناسب آموزشی هستند، گفت: فرمانداران با تعامل با رسانه‌های شهرستان‌ها از رسانه و فضای مجازی بهره برداری مناسبی برای افزایش آگاهی شهروندان داشته باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جمهوری اسلامی در رابطه با ارتباطات خارجی و دیپلماسی اقتصادی پیشرفت زیادی کرده است، ادامه داد: سفرهای سران کشورهای مختلف به کشور و سفر رئیس جمهور به سایر کشورها حاکی از همین پیشرفت بوده و نتایج ارزشمندی برای کشور و ملت دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیری که دولت حرکت می‌کند تلاش شود، یادآور شد: در این راستا باید اختلاف‌ها در شهرستان‌ها به حداقل برسد و تعامل با نمایندگان مجلس حفظ شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.