8

اعلام آمادگی۱۴ تیم برای حضور در سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان

  • کد خبر : 59059
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
اعلام آمادگی۱۴ تیم برای حضور در سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۴ تیم برای حضور در سی و ششمین دوره تور بین‌المللی ایران - آذربایجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش تبریزمن، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، این رویداد ورزشی را یکی از شاخص‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح کشور دانست و  اظهار کرد: حضور دوچرخه سواران کشورهای مختلف جهان در این رویداد بین‌المللی، فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی و جاذبه‌های گردشگری استان است.

وی گفت: جوانان یکی از مخاطبان اصلی این رویداد بین‌المللی هستند که می‌تواند ضمن ترغیب آنها به ورزش در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آنها نیز موثر باشد.

محمدی همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف را در برگزاری هرچه بهتر سی و ششمین دوره تور بین‌المللی ایران- آذربایجان با اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه این دوره از تور مانند دوره‌های گذشته در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد، از این‌رو شایسته است تمام دستگاه‌ها و نهادهای دخیل با وحدت رویه در جهت میزبانی شایسته از میهمانان گام بردارند و اهتمام کافی را در حسن اجرای پیوست فرهنگی این رویداد داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به اهمیت بحث اطلاع‌رسانی تاکید کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه لاجرم این رویداد بین‌المللی در مراحل مختلف برگزاری با محدودیت‌های ترافیکی برای شهروندان همراه خواهد بود، باید زمان و مکان مراحل مختلف به سمع و نظر شهروندان برسد تا با برنامه‌ریزی قبلی در رفت و آمد خود دچار مشکل نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این جلسه خاطرنشان کرد: ۱۴ تیم از کشورهای پرتقال، چین، اندونزی، تایلند، مالزی، ژاپن، مراکش، مغولستان، ترکیه و قزاقستان برای حضور در سی و ششمین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

ستوده‌نژاد گفت: این رویداد از چهارم تا نهم شهریورماه به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در ۶ مرحله برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.