2

انتخاباتی که در تبریز نیمه تمام ماند

  • کد خبر : 59074
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
انتخاباتی که در تبریز نیمه تمام ماند
انتخابات هفتمین دوره کانون بازنشستگان تبریز با شکستن شیشه و آسیب دیدن کامپیوترهای محل برگزاری نیمه تمام ماند.

به گزارش تبریزمن، امروز انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تبریز در فرهنگسرای الغدیر تبریز در حالی برگزار شد که این انتخابات ظهر امروز با شکسته شیشه محل انتخابات و آسیب دیدن کامپیوترهای محل برگزاری ان انتخابات نیمه تمام ماند.

تلاش خبرنگاران برای پیگیری این موضوع از حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی به نتیجه‌ای نرسید.

یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در گفت و گو با خبرنگاران درباره این انتخابات اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فراهم نشدن فضای مساعد و مناسب برای برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان تبریز این انتخابات نیمه تمام باقی مانده و صندوق‌های رای‌گیری پلمب شده به فرمانداری انتقال یافته است.

یونس فاتح افزود: با توجه به استقبال بازنشستگان برای انتخاب افراد مورد نظر خود و نبود فضای مناسب و براثر ازدحام رای دهندگان شیشه های محل رای گیری شکسته و همچنین کامپیوترهای سخت افزاری رای گیری نیز دچار آسیب شده است.

وی با گلایه از اداره کار به عنوان نهاد موظفه برای نظارت بر این انتخابات اظهار داشت: متاسفانه اداره کار به وظایفه مربوطه خود در فراهم آوردن فضای مساعد بر رای گیری و امر نظارت در برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان به خوبی عمل نکرده و ما در این رابطه مطالبه‌گر این موضوع از اداره کار خواهیم بود.

فاتح با تاکید بر اینکه گزارشات نهایی در این مورد فردا آماده و ارائه خواهد شد عنوان داشت: این انتخابات  برای احقاق حقوق بازنشستگان مجدد و در فضای انتخاباتی مناسب برگزار خواهد شد.

گزارش تبریزمن حاکی است، شهر تبریز ۱۴۴ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در تبریز است و برای  هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تبریز ۷۴ کاندیدا در هفت ائتلاف حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.