3

برگ برنده تکواندو آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 59071
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
برگ برنده تکواندو آذربایجان شرقی
مربی تکواندو آذربایجان شرقی اتحاد و یکدلی را برگ برنده این رشته و علت موفقیت استان آذربایجان شرقی دانست.

به گزارش تبریزمن، صابر حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا تشکر می کنم از استاد رنجبرپور ریاست محترم هیات تکواندو استان بابت اعتمادی که به بنده داشتن و به عنوان سرمربی تیم نونهالان استان انتخاب کردند.

وی افزود: بنده هم به همراه کادر فنی که همگی چندین سال در تیم‌های مختلف هم تیمی بودیم و الان به عنوان کادرفنی کنار هم جمع شدیم تمام تلاشمان را می کنیم تا جواب این اعتماد رو با موفقیت تیم استان جبران کنیم.

این مربی جوان استان عنوان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدتی که استاد رنجبرپور و سایر اعضای محترم هیات تکواندو استان انجام دادند از دوسال پیش در همه رده‌های سنی در کشور مدعی عنوان قهرمانی هستیم و این نشان دهنده مدیریت عالی این مجموعه می‌باشد.

حسین‌زاده گفت: به محض اینکه کادر فنی تیم نونهالان مشخص شد انتخابی استان را برگزار کردیم و نفرات منتخب به اردوی تیم دعوت شدند و بعد از انتخابی درون اردویی در هر وزن دو نفر انتخاب و اردو را با نفرات منتخب تشکیل دادیم تا بیشتر به شرایط روحی، روانی و فنی بچه‌ها آشنا شیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه تیم و بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و انشاالله یکشنبه در شروع لیگ با تمام توان پای به مسابقه خواهیم گذاشت.

با پیگیری های استاد رنجبرپور دو تیم در این رقابت‌ها از استان‌ خواهیم داشت‌ که تیم هیات تکواندو استان و همچنین تیم آینده سازان هیات تکواندو استان هستند.

سرمربی تیم نونهالان تکواندو آذربایجان شرقی بیان داشت: جا دارد از دوستان خوبم در کادر فنی تیم، سرپرست محترم و مدیراجرایی لیگ، بخصوص مدیر فنی تیم استاد فرزاد عبدالهی که هر روز پیگیر تیم ها هستند، تقدیر و تشکری داشته باشم.

وی در خاتمه تصریح کرد: این اتحاد و همدلی الان در خانواده بزرگ تکواندوی استان شکل گرفته که این برگ برنده تیم‌های ما در میادین مختلف می باشد. در آخر بازهم از زحمات استادرنجبرپور و استاد واحدی دبیر م هیات تکواندو استان و سایر اعضای هیات و همچنین تمامی اساتید عزیز، پیشکسوتان محترم استان که شبانه روز برای ارتقای تکواندوی استانمان در تلاش هستند، صمیمانه سپاسگزارم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.