4

توقیف بنز ۳۰ میلیاردی قاچاق در اسکو

  • کد خبر : 59193
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
توقیف بنز ۳۰ میلیاردی قاچاق در اسکو
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه خودروی بنز اس 550 قاچاق در شهرستان اسکو به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تبریزمن، علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ شهرجدید سهند شهرستان اسکو حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری بنز اس ۵۵۰ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام و بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که مدت قانونی استفاده از این خودرو با پلاک گذر موقت به پایان رسیده و برابر قانون این خودرو قاچاق محسوب می شود، که با هماهنگی مقام قضایی خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش خودروی مکشوفه توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

محمدی با بیان اینکه پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چار چوب قانون برخورد خواهد کرد. تاکید کرد: شهروندان می توانند برای شکوفایی اقتصاد و تولید کشور فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.