2

شهرداری تبریز و دانشگاه هنر تبریز توافقنامه همکاری امضاء کردند

  • کد خبر : 59225
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
شهرداری تبریز و دانشگاه هنر تبریز توافقنامه همکاری امضاء کردند
شهرداری تبریز و دانشگاه هنر تبریز توافقنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش تبریزمن، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و شهرداری تبریز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و عملی برای انتقال تجربیات امضاء کردند.

در این تفاهم‌نامه که به امضاء یعقوب هوشیار شهردار تبریز و سجاد پاکزاد رئیس دانشگاه هنر رسید، ۲ طرف برای همکاری در زمینه‌های هنری، معماری، احیای بافت تاریخی تبریز، بهره‌گیری از تجربیات هنری دانشجویان و اساتید دانشگاه در زیباسازی و المان‌سازی شهری تبریز و برگزاری مشترک رویدادهای هنری و معماری به توافق رسیدند.

 تنها دانشگاه تخصصی کشور در زمینه هنر اسلامی

سجاد پاکزاد در حاشیه امضاء این توافق‌نامه همکاری با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تنها دانشگاه تخصصی کشور در زمینه “هنر اسلامی” است، اظهار داشت: با توجه به توانمندی بالای این دانشگاه، نگاه خوبی نسبت به این دانشگاه در کشور وجود دارد و مقام معظم رهبری هم عنایت خاصی به دانشگاه هنر تبریز دارند.

وی، تربیت هنرمندان ارزشمند در راستای هنر متعالی اسلامی را ماموریت این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه اثربخش نیازمند همکاری با سایر نهادهاست تا به حد انتظار برسد. وزیر علوم هم در حکم انتصاب بنده، بر گسترش همکاری این دانشگاه با سایر نهادها به‌خصوص شهرداری تبریز تاکید داشته است که خوشبختانه نگاه غالب شهردار تبریز هم، نگاه نرم‌افزاری و فرهنگی اجتماعی است و این امر، مدیریت را تعمیق می‌بخشد.

رئیس دانشگاه هنر با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر با دانشگاه هنر همکاری خوبی داشته که نمونه آن برگزاری جشنواره اِرسیکا برای هنر اسلامی هنرمندان کشورهای مسلمان است، یادآور شد: معتقدم این جشنواره به نوبه خود در معرفی تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی نقش مهمی داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.