5

اختصاص ۳۵۰ اتوبوس آذربایجان‌شرقی برای جابه‌جایی زائران اربعین

  • کد خبر : 59439
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
اختصاص ۳۵۰ اتوبوس آذربایجان‌شرقی برای جابه‌جایی زائران اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به استقبال پرشور مردم آذربایجان شرقی از شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا، گفت: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران حسینی اختصاص یافته است.

به گزارش تبریزمن، اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی استان از ۲۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد، به منظور پاسخگویی به حجم زائران حسینی و تسهیل در بازگشت زائران، حدود ۷۰ دستگاه اتوبوس نیز از سایر نهادها از جمله شهرداری تبریز و مس سونگون به این تعداد افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: فروش ۷۰ تا ۸۰ درصد بلیت‌های اربعین حسینی به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، ۲۰ تا ۳۰ درصد بلیت‌ها نیز به صورت حضوری در محل ترمینال‌ها برای زائران عرضه خواهد شد.

علیزاده، بیان کرد: تیم ۱۶ نفره‌ اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان نیز برای ارائه‌ خدمات به زائران حسینی در ایستگاه مربوطه در مرز مهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال مصوبه دور دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که از این میزان اعتبار ۶ هزار میلیارد ریالی برای احداث و بهسازی راه‌های روستایی ابلاغ شده است.

علیزاده بیان کرد: ۳ هزار میلیارد ریال برای ساماندهی آزادراه تبریز – زنجان، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای بهسازی و آسفالت راه‌های شریانی اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان در حوزه‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحقق یافته است، در دور اول سفر اجرای هشت پروژه دو ساله در این حوزه با اعتبار ۱۳۴ هزار میلیارد ریال تصویب شده بود که سهم سال گذشته تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.