6
قالیباف در نطق پیش از دستور:

اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود

  • کد خبر : 59567
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

به گزارش تبریزمن، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد ماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آن‌ها بر اراده ملت ایران و دولتمردان چیره بود.

وی بیان کرد: اما این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

وی ادامه داد: بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا حاصل سال‌ها غارت، کودتا، تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیاست.

قالیباف بیان کرد: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.