3

تبریز شهر پیش قدم در میزبانی مسابقات ورزشی

  • کد خبر : 59656
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
تبریز شهر پیش قدم در میزبانی مسابقات ورزشی
نایب رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور گفت: همیشه تبریز یکی از شهرهایی است که در میزبانی مسابقات پیش قدم بوده و از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ترای‌اتلون بابت میزبانی شایسته قدردانی می‌کنم.

به گزارش تبریزمن، مسابقات دواتلون المپیاد استعدادهای برتر دختران در سد امند تبریز برگزار شد که در حاشیه این مسابقات ‌فتح‌اللهی، نایب رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: در این مسابقات ۴۱ ورزشکار از ۹ استان شرکت داشتند و این مسابقات با کادر فنی مجربی که در نظر گرفته شده بود بدون هیچ مشکلی به اتمام رسید و امیدوارم در سال‌های بعد هم شاهد حضور استعدادهای برتر باشیم.

وی در خصوص میزبانی تبریز افزود: همیشه تبریز یکی از شهرهایی است که در میزبانی مسابقات پیش قدم بوده  و از اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات ترای اتلون بابت میزبانی شایسته قدردانی می‌کنم.

فتح اللهی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان که توانستند مسابقات منظمی همچون سال‌های قبل برگزار نمایند، تشکر می‌کنم.

در ادامه فرامرز رنجکش، رئیس هیات ترای اتلون ‌آذربایجان‌شرقی نیز در حاشیه این مسابقات خاطرنشان کرد: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دختران در رشته  دواتلون در ۲ رده سنی نوجوانان و نونهالان به میزبانی سد امند تبریز برگزار شد.

وی متذکر شد: در پایان این مسابقات ورزشکاران آذربایجان‌شرقی توانستند مدال طلا و نقره بخش نوجوانان و مدال برنز بخش نونهالان را به‌دست آورند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.