1

صدور بیش از ۵ هزار گذرنامه زیارتی اربعین در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 59671
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
صدور بیش از ۵ هزار گذرنامه زیارتی اربعین در آذربایجان‌شرقی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از صدور ۵ هزار و ۲۳۰ گذرنامه زیارتی اربعین و تمدید ۳ هزار گذرنامه در اداره گذرنامه پلیس استان خبر داد.

به گزارش تبریزمن، علی محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداه گذرنامه پلیس استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم نسبت به دریافت گذرنامه زیارتی اربعین و به منظور تسریع و تسهیل در ارائه صدور گذرنامه برای زائرین عزیز، اداره گذرنامه پلیس استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر هر روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از اول محرم سال‌جاری تاکنون تعداد ۵ هزار ۲۳۰ گذرنامه زیارتی صادر و نسبت به تمدید ۳ هزار گذرنامه منقضی شده در اداره گذرنامه پلیس استان اقدام شده است.

فرمانده انتظامی استان به رفع مغایرت‌های انجام شده در این مدت اشاره کرد و گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مورد نیز رفع مغایرت انجام شده است و ارائه خدمات گذرنامه زیارتی تا زمان درخواست زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

محمدی تاکید کرد: شهروندان از نرم‌افزار “پلیس من” برای درخواست گذرنامه زیارتی استفاده کنند اما اگر به هر دلیلی نتوانستند از این سامانه استفاده کنند، می‌توانند به اداره گذرنامه پلیس استان مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان و زائران اربعین حسینی توصیه کرد، پس از اطمینان کامل نسبت به صدور گذرنامه زیارتی از طریق اداره گذرنامه بلیت تهیه کنند، چراکه احتما دارد با توجه به حجم درخواست‌ها صدور و تحویل گذرنامه‌ها با کندی همراه باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.